Studieresa 2020

STUDIERESA 2020 – VÄLKOMMEN MED TILL BRADFORD

Den 12-17/3 2020 arrangerar Teamträningsskolan och Tjugofyrakyrkan en intressant och inspirerande resa. Den går till norra England och Bradford som är en före detta industristad med 500 000 invånare som genomgått en modernisering och praktiskt taget har vuxit ihop med Leeds, en ungdomlig, pulserande storstad belägen 60 minuter norr om Manchester. Trots stadens sociala utmaningar de senaste decennierna blomstrar församlingen Life Church som genomgått viktiga förändringar och har tiodubblats sedan millennieskiftet.

Steve & Charlotte Gambill leder Life Church som med sitt stora sociala arbete, sin ungdomsverksamhet och sin omfattande musik- och mediaproduktion blivit en av de mest inflytelserika församlingarna i hela Europa. Förutom Steve och Charlotte har både Paul Scanlon, Dave & Abs Niblock gjort uppskattade besök i Sverige genom åren. Life Church arrangerar varje år flera stora konferenser med deltagare från hela kontinenten.

UPPLÄGG & SCHEMA
Beroende på vart du bor går flyget från Arlanda eller Köpenhamn torsdagen den 12 mars och landar i Manchester där vi i en chartrad buss tar oss sex mil norrut till Bradford. På fredagen får vi en unik möjlighet att se bakom kulisserna i denna dynamiska församling och möta stora delar av pastorsteamet i ett litet och personligt forum då de slår upp portarna enbart för oss och du får chans att ställa frågor om församlingen och dess olika verksamheter.

Fredag kväll och hela lördagen deltar vi i konferensen YA MOVEMENT

söndag förmiddag firar vi gudstjänst i deras församling i Leeds som förra året fått egna lokaler och sedan åker vi tåget tillbaka till Bradford och är med på kvällsmötet.
måndagen finns det lite tid över för att upptäcka West Yorkshire, shoppa eller återhämta sig efter en intensiv helg. Vi avslutar dagen med en samling där vi fångar upp alla intryck för att ta hem allt Gud gett oss.
tisdag morgon flyger vi hemåt och landar i Stockholm respektive Köpenhamn efter lunch. Detaljerat program skickas efter anmälan!

KOSTNAD
Resan kostar 5 990 kr för alla unga vuxna, ledare och pastorer som vill följa med på resan. För alla handledare har vi ett erbjudande att få resan för 4990 kr (detta pris gäller endast då anmälan är komplett innan t.o.m. 20/12).
Priset inkluderar flygbiljetter, transfer i England, hotell, frukost och konferensavgift. Resan faktureras i januari. Resan till och från Arlanda/Kastrup samt måltider tillkommer.

ANMÄLAN
Anmälan sker här via länken nedan och är bindande.
Viktigt att era namn stämmer överens med stavningen i era pass.

ANMÄLAN DIG HÄR >

Detta blir definitivt en av årets höjdpunkter – Varm välkommen att följa med!

FRÅGOR?

(Kontakta oss om du har några frågor om resan och dess upplägg!)

Nicklas Mörling
nicklas@tjugofyrakyrkan.se